Rundvisninger – BH.klasse – 9. klasse

Alle, der ønsker at se vores skole kan komme til en uforpligtende rundvisning, hvor der er rig mulighed for at stille spørgsmål. Rundvisningerne er henvendt til forældre og store elever (over 6. klasse), da der gives en del information, som ikke er interessant for de mindre elever.

Næste rundvisning er 3. maj 2024 kl. 13:30. Mødestedet er ved trappen foran hovedhuset kl. 13.30 (se kort)

Tilmeldingsfristen er mandag d. 29. april.

Infomøder – 10. klasse og HF

Hver den første torsdag i måneden kl. 17:30 inviterer vi interesserede til 10. klasse og HF til et infoarrangement, hvor man kan se vores skole og stille alle de spørgsmål, man måtte have til hverdagen på skolen.

Du kan tilmelde dig næste infoarrangement torsdag d. 2. maj nedenfor. Tilmeldingsfrist d. 29. april.

Mødestedet er ved trappen foran hovedhuset kl. 13.30 (se kort)

Rundvisninger på skolen i foråret 2024:

Fredag d. 5. april 2024

Fredag d. 3. maj 2024