Ledige stillinger

Vi søger en lærer, som både kan være støttelærer og assisterende klasselærer til en klasse i grundskolen

Vil du være med til at skabe inspirerende rammer for elever på en Rudolf Steiner Skole?

Vi søger en støttelærer, som kan virke som assisterende klasselærer. Det betyder, at du, udover støttefunktion, også skal have egen undervisning, dog er det en mindre del.

Stillingen er med en BG på ca. 60-65 %, muligvis mere, afhængig af kvalifikationer og eventuelt din fagkombination.

Om dig forestiller vi os:

• at du interesserer dig for steinerpædagogik
  • at du er et menneske, der vil engagere dig i skolen
  • at du er ansvarlig, har humor og er god til at samarbejde
  • at du har erfaring inden for undervisning af
  • at du er interesseret i et tæt samarbejde med klasselæreren

Med afsæt i steinerpædagogikken er vores mål hver dag at skabe en tryg og lærerig skoledag for vores elever, et tillidsfuldt samarbejde med vores forældre og et inspirerende og udviklende arbejdsmiljø for alle skolens ansatte.

Om os:

Vi er en friskole, der bygger på Rudolf Steiners pædagogik. Skolen har 13 klasser – de ældste udgør Steiner HF.

Vi har endvidere Vuggestue, Børnehave, SFO og Klub tilknyttet skolen.

Vi har ca. 300 elever samt et kollegium af engagerede lærere med en fælles pædagogisk grundforståelse, der sigter på uddannelse af hele mennesket.

Endelig har vi en fantastisk beliggenhed i Kvistgård med næsten egen station og en smuk skov i baghaven. Læs mere om os på vores hjemmeside.

Hvis du kan se dig selv i stillingen, så send din ansøgning og dit CV til: Suzanne Olsson på jobgs@steinerskolen-kvistgaard.dk

Der indkaldes løbende til samtaler.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at stille spørgsmål på jobgs@steinerskolen-kvistgaard.dk

Tilkaldevikar til Børnehuset Kvistgård

Vi søger en tilkaldevikar til vores Børnehus, som består af både vuggestue og børnehave.

Kontakt os, hvis du har lyst til arbejde i et skønt hus, hvor vi er i alt omkring 77 børn og 16 voksne. Vi har indrettet os i mindre grupper, så vi hele tiden kan tilgodese det lille barns behov for ro, rytme, kontakt og nærvær. Derfor kan vi have en lang åbningstid fra kl. 07.00 til 17.00 og samtidig sikre en tryg og udviklende hverdag for børnene.

Send os en mail, hvis det lyder som noget for dig: ist@steinerskolen-kvistgaard.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

Tilkaldevikarer til skolen og SFO

Vi mangler med mellemrum dygtige og fagligt funderede vikarer til grund-, mellem- og overskole samt SFO.
Du kan altid forhøre dig, om vi behøver vikarer. Du er også velkommen til at henvende dig med en uopfordret ansøgning til: baf@steinerskolen-kvistgaard.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

Tilkaldevikar til Børnehuset Kvistgård

Vi glæder os til at høre fra dig!