Lørdag d. 28. januar kl. 10-13

Vi glæder os til at slå dørene op til Åbent Hus på både Grundskole, 10. klasse og HF.

10. klasse og HF

Er du interesseret i, hvad vores 10. klasse eller HF kan tilbyde dig eller dit unge menneske, kan du komme og tale med elever og lærere og få en rundvisning på skolen.

Programmet for Åbent Hus på 10. klasse og HF er:

Kl. 10: Velkomst v. HF-koordinator Jacob Rosendal

Kl. 10:10-11:30: Åbne værksteder: Mød elever og lærere og få et indblik i undervisningen

Kl. 11:30: Rundvisning

Kl. 12:30-13: Opsamling og tid til spørgsmål

Fra kl. 10-13 er der åbne værksteder, hvor man kan tale med eleverne og stille spørgsmål.

Grundskole

Er du mere nysgerrig på vores Grundskole, kan du glæde dig til følgende program:

10.00-10.45: Velkomst og elevoptræden i salen

11.00- 13.00: Åbne værksteder og workshops

11.30: Rundvisning. Mødeplads v/Lindetræet

Vi glæder os til at se jer og vise vores skole frem!

“Min første skoledag gjorde det et stort indtryk da vi fik nogle meget smukke blomsterkranse. Vi fik fortalt at i de her blomsterkranse var der både margueritter og roser, men også tidsler, fordi der skulle være plads til alle og at alle var vigtige.”

Camille R., Årgang 2001 – Skuespiller og sanger